Terbaca satu entry pasal contest teka bola ni kat entry Wan Perlis. Pastu klik kat entry penganjurnya untuk mengetahui lebih lanjut mengenai contest ni. Hmmm..macam menarik je. Nak join la. Ni kira contest pertama yang aku join. Sebab senang kot contest ni, tak perlukan masa yang banyak sangat untuk join.
OK, my guess are B and A.   
Aku pun tak main bola sepak ni. Minat bola sepak pun tak. So ni cuba-cuba je. Kot lah ada rezeki aku, boleh menang. Untung sabut timbul. Untung batu tenggelamlah, kan.
OK, kawan2, jom pakat ramai2 join contest yang Mie anjurkan ni. Jangan lupa letak nama aku sebagai referer ya. Macam aku mention nama Wan Perlis tu.

error: Content is protected !!