Dalam kepala aku memang banyak perkara yang aku nak coretkan di blog ni. Tapi, selalu je tak semua yang aku luahkan. Kadang-kadang, yang dalam rangka pemikiran ni lain, tapi entri yang terluah, lain pula.
Beberapa kawan blogger yang lain kata, rugi aku tak luahkan. Idea banyak tapi tak diluahkan, rugi je simpan. Aku pun kadang-kadang rasa macam tu juga, tapi…….
ada banyak faktor lain yang menghalang…adakah aku boleh menganggap ia sebagai halangan? Halangan ke tu? Atau sekadar alasan?

yang sering berteka-teki,

error: Content is protected !!