Hari ni, on the way nak ke office, aku dengar radio (tak pasti radio apa). Topik yang dibincangkan ialah bau. Ada lah seorang pemanggil perempuan menelefon:
Pemanggil: “Saya suka sangat bau badan suami saya”.   
DJ lelaki: “Ni lagi sorang, tadi dah 2 orang kata macam ni”. (Sambil gelak)
DJ perempuan: “Bau badan selepas mandi, ke, sebelum mandi, ke, baru balik dari kerja?”
Pemanggil: “Tak kisah lah, bila-bila pun, saya tetap suka”. 
Haaaa…Itu kisah si pemanggil. Anda pula bagaimana? Suka tak bau badan pasangan anda? Atau….anda buat macam ni?

error: Content is protected !!