Hari ni, aku lewat memasak untuk makan malam. Jadinya, lambat lah aku makan malam ni. Dah lepas makan, ngantuk pula. Haish! Ni lah yang paling aku tak suka bila makan malam. Lepas makan, mesti ngantuk. Nak berblog pun tak senang, mata dah jadi macam mata garfield dah ni. Mata garfield pun besar lagi dari mata aku!.

Tapi kalau tak makan tak boleh pula. Nanti perut lapar, masuk angin, gastrik pun boleh menyerang lagi. Apapun, aku kena makan untuk teruskan hidup. Yang penting, aku tak hidup untuk makan.

Yang mengantuk tahap gaban,

error: Content is protected !!