Dah lama aku tak layan FB. Kawan aku sampai kata Facebook aku dah berhabuk. Semalam, tiba-tiba tergerak pula nak layan Facebook. Terjumpa video ni kat Facebook kawan. Aku pun layan lah video ni. Comel betul suara dia. Aku tengok memang budak ni dapat sambutan dari penonton. Jom layan!

Kemudian, aku ke Youtube pula, mencari video-video yang seangkatan dengannya. Yang ni pula rancangan realiti dari Malaysia, rancangan Adik-adikku.

 
 

Sebenanrnya aku nak letak lagi video adik comel dan bijak, Johan pertandingan khutbah PASTI Al-Badru Kg. Jering, Sik, Kedah. Tapi, apabila aku embed, keluar kod je, tak keluar video. Huhu…
 
Semoga mereka semua membesar menjadi anak-anak yang soleh dan solehah.

error: Content is protected !!