ADA MATA PANDANG ADA TELINGA DENGAR

by syaisya on September 20, 2010

Untuk minggu ni, aku tak dapat nak berblog lama-lama walaupun ada banyak perkara yang nak aku coretkan di sini. Ada perkara penting yang perlu diselesaikan secepat mungkin membuatkan aku berkejaran dengan masa.
Tadi, lepas je aku baca entri ni beserta komen-komen yang terdapat di situ, lagu si Pak Pandir ni terus je berlegar di fikiran aku.

Ada mata pandang
Ada telinga dengar
Ada mulut diam
Ada tangan garu
Ada kaki goyang
Ada otak pandai
Ada akal pakai
Ada bijak gadai
Ada mata pejam
Ada mulut kunyah
Yang remeh dan yang temeh
Berlegar di sekelilingmu
Yang remeh dan yang temeh
Berlegar di sekelilingmu
Buatlah..(buatlah..)
Buatlah tak tahu
Buatlah..(buatlah..)
Buatlah tak tahu
Rela jadi tunggul
Rela jadi patung
Tunggu dilelong
Suruh angguk-angguk
Suruh geleng-geleng
Oh puji lah aku
Ampu lah aku
Senang hidupmu
Ada tangan tadah
Ada maruah campak
Yang remeh dan yang temeh
Berlegar di sekelilingmu
Yang remeh dan yang temeh
Berlegar di sekelilingmu
Biarkan..(biarkan..)
Biarkan berlaku
Biarkan..(biarkan..)
Biarkan berlaku
Erm….aku tak tahu nak komen apa dan rasanya tak de nak komen apa-apa kot. Lagu ni pun spontan je tiba-tiba ternyanyi dalam hati apabila jari aku nak taip komen kat blog tu. Kalau anda nak tahu, sebab musababnya, klik lah link-link yang aku dah buat tu.

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: