Ouch! Aduh..mata aku penat. Tenung skrin PC lama-lama. Macam dah nak start pedih-pedih ni. Dari pagi siapkan kerja tenung PC lama-lama. Tapi aku puas hati. Sebab akhirnya kerja yang dah tertangguh sekian lama (makan masa berbulan tu), akhirnya siap juga. Mungkin ini semua kerana ketenangan yang aku alami sepanjang hari ini.
Ketenangan yang aku dapati ni gara-gara Boss aku yang kuat membebel tu tak datang hari ni. Ahhhh…hari ini hari yang sangat menenangkan jiwa, hati dan perasaan aku.
Thank you, boss. Lepas ni, rajin-rajin lah tak datang kerja lagi. I like!.  =)

Pssstt: Bila boss tak de, cepat je siap kerja aku. Tapi kalau boss ada, adeh, tak senang aku nak buat kerja. Serabut kepala otak aku ni dengan kewujudan dia. Keh2…

error: Content is protected !!