Kenapa Kayif mesti pilih blog SyaIsya untuk diiklankan?

Sebab aku nak curi trafik blog Kayif ni. Trafik blog dia lagi masyuk dari trafik blog aku yang cap ayam serama ni. Nanti bila orang yang datang blog Kayif, klik kat banner iklan blog aku, dapatlah aku trafik free. Lepas tu, bolehlah orang-orang tu kenal blog syaisya.com ni.

Amacam Kayif, boleh diterima akal tak alasan aku ni?. Hehe 😀

Korang yang baca entri ni kalau nak iklan free sebulan kat blog Kayif ni, klik lah SINI.

BACA JUGA :  ANJUNG STREAMYX: MEMUDAHKAN PENDAFTARAN TALIAN INTERNET ANDA
error: Content is protected !!