Drama-Dewa Cintaku tv3

>> SINOPSIS DEWA CINTA

Drama Dewa Cinta dah pun habis. Dalam episod akhir Dewa Cinta ni, memang jelas menunjukkan yang June merajuk dengan Iqbal. June dah terlalu banyak beralah dan ingin mengajar Iqbal dengan melarikan diri (perkara biasa yang June lakukan jika ada perkara yang tak disukainya dan merunsingkan fikirannya).

Bagi aku, memang bagus sangatlah June buat macam tu, padan muka Iqbal. Iqbal ni tak matured dalam percintaan, terlalu kuat cemburu dan suka syak wasangka, siap tuduh June tidur dengan Black lagi tu.

CIRI-CIRI PROTON SAGA FLX

Black pula pergi membawa diri tak tahu ke mana. Dia juga ada membuat pengakuan kepada bapa June yang dia sukakan June. Bapa June pun positif je menerima pegakuan berani Black ni. Ya lah, sebab June tu kan baik dan cantik orangnya.

Fariz juga membuat pengakuan kepada semua ahli keluarganya yang dia memang ada mengambil Lin bekerja dengannya untuk menghalang perkahwinan kakaknya, tapi dia tak tahu menahu pasal Saleena.

PROMOSI HEBAT PROTON INSPIRA SEMPENA HARI RAYA. KADAR INTEREST 2.33%, PERCUMA 5 TAHUN SERVIS DAN LAIN-LAIN LAGI. KLIK UNTUK TAHU LEBIH LANJUT!

Lyn akhirnya ditangkap polis setelah rakannya yang menumpangkan dia tidur di rumah, menelefon polis setelah terbaca di surat khabar mengenani Lin sedang diburu pihak polis.

Lyn mengaku yang dia datang ke rumah Saleena dan mahu menyuntik Saleena dengan dadah agar dia dapat membogelkan Saleena dan kemudian menangkap gambar Saleena untuk dijadikan bahan ugutan supaya Saleena tidak boleh mengugutnya.

Iqbal pula mula menyesal dengan segala perbuatannya dan teringat segala kesilapan yang dilakukannya terhadap June. Akhirnya, June memberi klu kepada Iqbal, tempat di mana dia berada. Iqbal memohon maaf pada June dan menyatakan rasa cintanya kepada June.

100 PLUS INFINITY CHALLENGE ONLINE GAME. HADIAH BERNILAI RM 20,000 UNTUK DIMENANGI.

Iqbal pergi menemui June di tempat rahsia June. Mereka akhirnya mendirikan rumahtangga. Happy ending 😀

>> Drama KASIH ALIA pula menggantikan drama Dewa Cinta ni.

p/s: Dalam cerita ni aku geram juga tengokkan perangai Iqbal yang childish tu. Lama dah nak buat entri ni, tapi lately ni mood aku berblogging memang kureng. Huk huk.