aku anak malaysia merdeka bendera malaysia

Aku Anak Malaysia Merdeka

Contest SEO Aku Anak Malaysia telah tamat dan aku menang saguhati tempat ke-6. Hadiahnya Free 3000 Blogwalking + Bloglist.ย Aku join contest niย saja-saja je dan tak berapa bersungguh sangat untuk menempatkan diri pada kedudukan 1-3 sebab kurang berkesempatan untukย optimizekan betul-betul entri Aku Anak Malaysia Merdeka. Entri yang dipertandingkan pun aku buat seringkas yang boleh, sekadar mana yang sempat je sebab aku sedang concentrate kat contest lain. Tapi sebab aku memang suka join contest, so, aku join juga. Hehe… ย ๐Ÿ˜€

Sekian sahaja entri pendek sekadar catatan peribadi menang contest. Untuk melihat senarai pemenuh kesemua 10 pemenang, sila klik SINI.

p/s: Banyak perkara dan ilmu baru SEO yang aku pelajari sepanjang contest ini berlangsung. Bagi aku, tu yang paling penting selain dari kemenangan. ๐Ÿ˜€

error: Content is protected !!