jersi panthera malaysia selamanya harimau malaya

Contest teka angka shakiddo.com. Jersi panthera Malaysia untuk dimenangi

Tiba-tiba malam ni aku rajin pula nak join contest teka angka shakiddo.com. Hehe…jadi angka yang aku teka ialah

RM 737.

Cantik kan nombor ni. Hadiah menarik, so aku nak. Nak nak nak (sila sebut dengan gaya upin ipin).

Hadiah-Hadiahnya :
Tempat Pertama :RM50 + Voucher JUSCO AEON + eBook SEO Ariff Shah
+ JERSI PANTHERA TEAM MALAYSIA
Tempat kedua : RM30 + Voucher JUSCO AEON + eBook SEO Ariff Shah
Tempat ketiga : RM20 + Voucher JUSCO AEON
Hadiah misteri : Barangan saguhati dari IKEA
Aku dengan gigihnya buat semua tugasan yang diberikan. Boleh tahan banyaklah tugasan tu. Tapi berjaya aku harungi dengan tabah dan sabar sampai mata aku ni pun dah rasa mengantuk. Ngeee 😀 En Kid, kalau ada yang masih tak lengkap gitau eh.

” Contest ini dianjurkan oleh shakiddo.com bersama sponsor hazmanfadzil.com dan sharidawati.blogspot.com ”

error: Content is protected !!