KEPUTUSAN MALAYSIA VS SYRIA KELAYAKAN OLIMPIK 14 MAC 2012

KEPUTUSAN MALAYSIA VS SYRIA KELAYAKAN OLIMPIK 14 MAC 2012

0 Flares 0 Flares ×

Hari ni perlawanan terakhir untuk skuad bola sepak Malaysia dalam kelayakan Olimpik 2012. Keputusan Malaysia vs Syria yang bermula jam 7 malam tadi berakhir dengan:

Malaysia 0 – 3 Syria.

Huhu…sedihnya icon sad KEPUTUSAN MALAYSIA VS SYRIA KELAYAKAN OLIMPIK 14 MAC 2012 . Rasanya ramai yang tak tengok perlawanan ni tadi. Mungkin sebab ia berlangsung pada waktu maghrib atau mungkin juga sebab peminat semua dah malas nak tengok setelah kecewa dikalahkan Jepun hari tu.

p/s: Ada sesiapa yang tengok perlawanan tadi?. Aku tak dapat tengok sebab tiada siaran langsung di tv1. Ingat nak tengok kejap kat kafe, tapi kafe pun tak buka siaran langsung perlawanan ni. icon sad KEPUTUSAN MALAYSIA VS SYRIA KELAYAKAN OLIMPIK 14 MAC 2012 Tahu keputusan ni pun dari berita di tv1.

p/s/s: Sekarang harapan pada pasukan hoki pula. Malam tadi mereka dah kalahkan Ukraine 5-1. Harap mereka dapat kekalkan prestasi dan seterusnya layak menyertai Olimpik 2012.

Kongsi Keputusan Malaysia vs Syria ini dengan rakan-rakan anda yang lain di Facebook dengan menekan butang share ini.

6 comments… add one

Leave a Comment

CommentLuv badge