WORDLESS WEDNESDAY #8: AIR LONGKANG 2 WARNA

by syaisya on March 7, 2012

 WORDLESS WEDNESDAY #8: AIR LONGKANG 2 WARNA

{ 9 comments… read them below or add one }

Juan March 7, 2012 at 12:55 am

dua sumber bertembung jadi satu, satu air kopi dan satu lagi teh ais

Reply

syaisya March 7, 2012 at 10:51 pm

aha, betul!. you got it. 1 air longkang original, 1 lagi air sungai.
syaisya Entri terkini..REVIEW CIRI-CIRI MENARIK ULTRABOOK TOSHIBA PORTEGE Z830 DI MALAYSIAMy Profile

Reply

Sukacuka.com March 7, 2012 at 10:55 am

wah.. cantik nmpk..hehehe

kat mana nie..
Sukacuka.com Entri terkini..Projek Baik BloggerMy Profile

Reply

syaisya March 7, 2012 at 10:52 pm

haha. cantik ke?. Kat tepi rumah Sya lah ni. :D
syaisya Entri terkini..EKIN BERSALIN. DAPAT ANAK PEREMPUAN. GAMBAR ANAK MAWI DAN EKIN My Profile

Reply

Denaihati March 7, 2012 at 6:31 pm

air longkang yg hitam tu, memang problem kotor n busuk biasanya.
longkang perumahan yg kurang jaga.
coklat tu, lepas hujan, bawa tanah sekali.
Denaihati Entri terkini..Harga sebuah kelekaan melampau kepada FacebookMy Profile

Reply

syaisya March 7, 2012 at 10:54 pm

coklat tu sebenarnya air sungai yang dah mula memasuki longkang perumahan. Time ni sungai dah 95% penuh. Tapi Alhamdulillah, hujan berhenti, tak jadi banjir.
syaisya Entri terkini..WORDLESS WEDNESDAY #7: TELUR AYAM KEMBAR. COMEL JEMy Profile

Reply

caenz March 7, 2012 at 7:00 pm

macam lepas hujan je tengok, konfirm2 2 warna..hehe
caenz Entri terkini..Redza Minhat Dapat Anak Lelaki SulungMy Profile

Reply

syaisya March 7, 2012 at 10:55 pm

yup, betul. lepas hujan berhari-hari, longkang pun dah 90% penuh tu.
syaisya Entri terkini..GAMBAR ANAK BIENDA | DIBERI NAMA LAVIENDA NAMIRAZMy Profile

Reply

iza March 8, 2012 at 11:03 am

Assalam..
2 dalam 1 tu..
iza Entri terkini..Top 23 Blog Malaysia Paling Popular.My Profile

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: