Notice: Trying to get property of non-object in /home/eertoado/public_html/wp-content/plugins/wordpress-seo/frontend/schema/class-schema-utils.php on line 26

Terbaca kat blog INI, ada berita baik untuk semua blogger, blogger yang dapat buat duit dengan blog (ย Earning Nuffnang RM4,404.14) dan mempunyai trafik melebihi 5K sehari nak buat bloglist selama setahun mulai 1 Disember 2012 – 31 Disember 2013. Blogger yang dimaksuhkan ialah Ciklaili.com.

bloglist setahun ciklaili.com

Tujuan bloglist ini dibuka adalah untuk memberi peluang anda mempromosi blog di blog ciklaili.com disamping berkenal-kenalan dengan blogger lain.

Terus-terang, ni pertama kali aku dengar dengar nama blog ciklaili.com. Terus terjah blog ciklaili ni dan terus suka dengan entri Rahsia Trafik Blog Yang Tinggi. Sekali pandang sidebar blog ciklaili pun aku dah boleh agak, kenapa trafik blog ni tinggi sangat mencanak. Hehe ๐Ÿ˜€ Bila baca entri rahsia trafik tinggi tu, maka tepat sekali anggapan aku. Muehehe… Tapi tajuk entri sahaja tak mampu nak beri trafik yang tinggi sangat melainkan ada faktor-faktor lain yang mempengaruhi terutama SEO.

Blog syaisya.com ni, blog peribadiyang biasa-biasa je. Trafik dah jatuh dalam 50% sejak kurang update blog seawal May lalu. Dah nak hujung tahun ni, maka dah lebih setentah tahun juga lah blog ni rajin bersawang. Banyak entri sebenarnya nak buat, tapi tak taip pun di blog ni. Apapun, sekarang ni, aku cuba untuk mendisiplinkan diri dalam mengupdate blog. InshaAllah. Mesti boleh punya!. ๐Ÿ˜€

Ok, sekian sahaja entri pendek dari Sya Isya. Sekarang ni nak buat entri pendek-pendek je. Boleh ek? ๐Ÿ˜€