Berangan nak dapat hijab pula dari Hijabster GA ni.

hijabster ga

Senang je syaratnya kan ! So , apa tunggu lagi . Jom join ramai-ramai ! Giveaway ini akan ditutup pada 9/3/2013 . Take noted ^^ (lama lagi tarikh tutup ni. So boleh lah join )

*senarai hadiah akan diupdate nanti * * Giveaway akan dibatalkan jika penyertaan kurang dari 20 org * (dah terlebih ramai pun dah join ni =D)

 * 3 orang pemenang akan dipilih , pemenang akan ditambah jika sambutan tinggi * (rasanya akan tambah kot sebab ramai sangat yang join. hehe  =D)

error: Content is protected !!