teknik pemasaran facebook berkesan

Facebook kini menjadi laman wajib yang dilawati oleh kebanyakan orang. Di mana-mana sahaja kita boleh tengok orang melayari laman Facebook. Jumlah total penggunaan FB lebih daripada 500 juta di seluruh dunia. Sebagai seorang peniaga, adalah rugi jika tidak memanfaatkan fenomena penggunaan Facebook yang sangat meluas ini. Ini kerana banyak masa dihabiskan oleh kebanyakan orang dengan berFB.

Terdapat banyak kelebihan yang kita perolehi jika dapat tackle pemasaran Facebook dengan berkesan. Antaranya :

  1. Jualan akan meningkat
  2. Produk yang kita jual boleh dikenali ramai
  3. Lebih mudah membuat branding
  4. dan macam-macam lagi.

Terdapat beberapa teknik pemasaran Facebook yang berkesan. Antaranya :

  1. Teknik Pemasaran Facebook 1 – Bina Fan Page Produk
  2. Teknik Pemasaran Facebook 2 – Memaksimakan Penggunaan Fan Page
  3. Teknik Pemasaran Facebook 3 – Sistem Perkongsian Gambar Yang Menarik
  4. Teknik Pemasaran Facebook 4 – Rancang Strategi “paksa” pelanggan

Teknik pemasaran Facebook yang berkesan mampu memberikan pulangan yang lumayan kepada para peniaga. Teknik pemasaran FB ini bukan sahaja sesuai untuk peniaga online, malah peniaga yang telah sedia mempunyai kedai juga boleh menggunakan teknik ini. Ini kerana, gabungan online dan offline akan memantapkan lagi hasil jualan. Adalah satu kerugian besar jika peniaga tidak memasarkan produk yang dijual dalam Facebook. Facebook adalah antara lubuk duit.

Sekarang ni, di Malaysia pun sudah ada 1 sistem lengkap khas untuk peniaga yang nak letupkan bisnes mereka. Sistem tingkatkan jualan ini akan bantu anda memahami dan menguasai keempat-empat teknik pemasaran Facebook di atas dalam sekelip mata sahaja. Anda cuma perlu bayar untuk dapatkan sistem ini dan anggap saja 4 teknik pemasaran facebook di atas sudah pun anda kuasai.

error: Content is protected !!