Masa buka website skmm.gov.my tadi, ternampak senarai pemenang Pertandingan Menulis Surat 1 Malaysia 2013. Owh, senarai pemenang dah diumumkan rupanya. Bila diumumkan tu, tak tahu pula aku.

Jadi, kepada semua peserta Pertandingan Menulis Surat 1 Malaysia 2013 ni, boleh lah tengok senarai pemenang di bawah ni. Yang bukan peserta boleh juga tengok, kot kot ada nama orang yang dikenali ke kan, kalau dia menang duit, boleh lah minta dia belanja makan. Kalau tak nampak tulisan kecil sangat, klik je gambar ni.

senarai pemenang pertandingan menulis surat 1 malaysia 2013

Ok, dah tengok senarai pemenang Pertandingan Menulis Surat 1 Malaysia 2013 ni?. Ada tak nama korang atau orang yang dikenali?. Untuk yang menang, tahniah Sya Isya ucapkan!. Untuk peserta yang tak menang, jangan terlalu kecewa. Adat bertanding, ada menang ada kalah. Cuba lagi tahun hadapan. ^_^

Kongsi info ini dengan rakan-rakan anda yang lain di FB dengan menekan butang like di bawah ini.

error: Content is protected !!