Blog kaki pancing

Dah lama tak join Giveaway mahupun Contest. Kelmarin dah join Segmen Mencari Teman, hari ni nak join Giveaway dari blog khusus untuk kaki pancing pula.

Ops!. Aku bukan kaki pancing, tapi saje je nak meriahkan suasana GA ni. Mana tahu kot ada rezeki aku, tak dapat pancing ikan besar, dapat RM 100 dari GA ni pun jadilah 🙂

Hadiah-Hadiah Giveaway:

Hadiah-hadiah yang bakal dimenangi adalah seperti berikut;
• Tempat Pertama: 1 X RM100
• Tempat Kedua: 1 X RM60
• Tempat Ketiga: 1 X RM40
• Hadiah Saguhati: 5 X RM20

Ok. Hadiah best kan?

Tarikh tutup penyertaan 04 Jun 2014. So, sempat lagi kalau uols nak join.  😀

error: Content is protected !!