019 - 776 3820

Baju Kurung Songket Moden Impiana Vista In The House!

Salam hormat, salam Ramadhan Kareem untuk semua fans As Syahid Collections ^_^

Alhamdulillah, ya Syakur.  Ramai yang suka 2 koleksi baju kurung songket Impiana Kaseh yang kami keluarkan minggu lepas untuk koleksi baju raya terkini 2015.

Jika anda belum tengok lagi 2 koleksi baju kurung songket Impiana Kaseh yang OHSEM ni, boleh tengok kat sini, ya >> Baju Raya 2015 – Baju Kurung Songket Impiana Kaseh <<

Bagi memenuhi permintaan terhadap baju kurung songket moden yang tinggi, koleksi kali ini kami gabungkan element songket dan canibal.

Memperkenalkan Koleksi Baju Kurung Songket Impiana Vista!!!.

Cutting : Baju Kurung Moden / Mini Kurung / Baju Kurung Malaysia.

Diperbuat dari kain Printed Songket Crepe Silk Gred A++ yang lembut, serap peluh dan mampu memberikan anda rasa selesa dan segar sepanjang masa memakainya. Bukan itu sahaja, kain jenis ini tak mudah renyuk. Jadi, anda bebas untuk duduk macam mana gaya pun, tanpa perlu risaukan baju renyuk ^_^

Kain lipat batik.

READY STOK!

EDISI TERHAD!. Dah habis tak restock lagi!. Sebab kami akan keluarkan design lain pula.
Siapa cepat, dia dapat, ya 🙂

Saiz : SS, S, M, L, XL dan XXL.

Ada 5 warna gojes untuk anda pilih.

baju kurung songket emerald green cantik online
IV-770 Emerald Green – SOLD OUT
baju kurung songket hitam cantik online gojes
IV-771 Hitam Elegant – SOLD OUT
baju kurung songket coklat perang cantik online
IV-772 Coklat Perang – SOLD OUT
baju kurung songket ungu merah purple cantik online
IV-773 Ungu Merah (Purle Red) – SOLD OUT
baju kurung songket ungu gelap dark purple cantik online
IV-774 Ungu Gelap (Dark Purple) – SOLD OUT
Rujuk jadual ukuran saiz di bawah ni, ya untuk tentukan saiz baju anda.
===
HARGA
===

RM 180 (Semenanjung)
RM 185 (Sabah Sarawak)Saiz XXL Tambah RM 20



Memakai baju yang cantik boleh menjadikan anda kelihatan cantik!.
Nak nampak cantik di hari raya yang bakal menjelma?. 
SMS / WhatsApp “Kod Baju & Saiz” ke 019 – 776 3820 

 

 
untuk kelihatan cantik dan elegant raya nanti!
p/s: Nak cepat dapat reply? Sila wasap saya kerana saya aktif di Wasap 🙂