Tutorial Cara Mudah Jahit Angpaw Purse (Purse Duit)

Angpaw purse ni antara beg yang boleh dijahit oleh newbie / beginner dalam dunia jahitan beg, Untuk orang yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia jahitan beg, boleh cuba jahit angpaw purse ni. Cara jahit dia senang je, dan tak perlukan banyak kain. Guna kain perca pun boleh.

Boleh tonton video tutorial cara mudah jahit angpaw purse ni, 3 step je dah siap. Tutorial ni ringkas, tak sampai 1 minit. Habis tengok tutorial ni boleh lah terus jahit angpaw purse ni.


Subscribe Youtube Shida Jahit Tenang-tenang untuk lebih banyak tutorial jahit :
Klik Sini Untuk Subscribe

 

error: Content is protected !!

Fatal error: Allowed memory size of 268435456 bytes exhausted (tried to allocate 14684160 bytes) in /home/eertoado/public_html/wp-includes/functions.php on line 625